Co ještě dělám?

Administrativní služby
Administrativní služby

Mnoho podnikatelů nebo menších firem tráví zbytečně moc času prací, kterou za ně může udělat někdo jiný. Připravují se o čas, který mohou věnovat rozvoji své firmy a mnohem důležitějším činnostem, které na ně přitom čekají. Proto začínají předávat tuto práci on-line asistentkám, s občasnou docházkou do firmy nebo i bez docházení. Takto si mohou mít svého "zaměstnance" i menší firmy, které si jinak nemohou vlastního dovolit. Online asistentky jsou placené jen za určité hodiny práce, nemají měsíční výdělek, jako běžní zaměstnanci firem (pokud tak není dáno smlouvou pochopitelně).

A jaká by měla tato on-line asistentka být a co by měla umět? Určitě musí být dobrý a trpělivý, diplomatický organizátor, už proto, že má na starost často několik firem nebo živnostníků. Píše zprávy, reporty, přijímá objednávky, spravuje e-shopy nebo domlouvá schůzky, píše články na blogy, připravuje podklady pro účetní, prostě vše, co se svým klientem dohodne a to buď jednorázově nebo pravidelně.

Proč on-line?

V každém případě z důvodu větší flexibility. A být si sama šéfem a zároveň pravou rukou někomu jinému. Mám ráda mít vše uspořádané, v pořádku, jsem svůj přísný šéf :-).

Ovládám ale také německý a anglický jazyk slovem i písmem. Mám dlouholeté zkušenosti jako obchodní referentka, tak mohu nabídnou i tyto zkušenosti přímo z praxe. Jsem aktivní řidička a a naučím se vždy vše potřebné z oboru klienta.
© 2021 Martina Šebová
Malé Valy 220, Nymburk
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma!